Reklamácie
Máte otázku k reklamácii, alebo vráteniu tovaru?
Reklamácie
Reklamácie v rámci záručnej doby (5 rokov na tlakomery OMRON M3, M3 Comfort, M4 Intelli IT, M6 Comfort, M7 Intelli IT, EVOLV, NightView, Complete, RS4, RS7 Intelli IT) zakúpené po 1.6.2023 (len prístroj). 3 roky na ostatné tlakomery (len prístroj), inhalátory, teplomery, váhy s tukomerom a neurostimulátory. 2 roky na krokomery, váhy bez tukomeru, manžety a ostatné príslušenstvo.):
Ak ste tovar zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a máte ho v záručnej dobe, stačí ak nám ho kompletný aj s príslušenstvom pošlete spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúra) a stručným popisom závady na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava. Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase a opravený, alebo vymenený tovar zašleme kuriérom späť na vašu adresu.
Ak ste tovar nezakúpili v internetovom obchode tlakomeryomron.sk, s reklamáciou v rámci záručnej doby sa prosím obráťte na predajcu od ktorého ste tovar kúpili.
Reklamácie po uplynutí záručnej doby:
Ak máte starší prístroj OMRON a potrebujete ho dať opraviť, alebo preskúšať jeho presnosť, obráťte sa prosím priamo na autorizovaný servis OMRON. Napr. v Bratislave na ulici Pri Majeri 22 (tel. 02/44871457, servis@celimed.sk).
Najčastejšie problémy
Chybná manžeta od tlakomeru
Ak máte prasknutú manžetu od tlakomeru (uniká z nej vzduch a tlakomer nedokáže odmerať krvný tlak), je potrebné danú manžetu vymeniť za novú. Vzhľadom na vysoký tlak v manžete sa bohužiaľ manžety zalepiť, alebo inak opraviť nedajú. V rámci 2-ročnej záručnej lehoty postupujte prosím podľa informácií vyššie. Ak máte manžetu už po záruke, novú si môžete vybrať z nášho kompletného sortimentu náhradných manžiet OMRON.
Inhalátor neparí tak výdatne ako keď bol nový, prípadne vyskakuje hadička z prístroja
Vrátenie tovaru v zákonom stanovenej lehote (odstúpenie od zmluvy)
Ak s výrobkom nie ste spokojní, v lehote do 14 dní od jeho prevzatia nám ho môžte bez udania dôvodu vrátiť. Stačí, ak nám ho kompletný a nepoškodený pošlete späť na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava, spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, kde okrem iného uvediete vaše číslo účtu pre vrátenie platby. Tú vám poukážeme obratom po prijatí vráteného tovaru.
Inhalátory, teplomery a neurostimulátory je z hygienického dôvodu možné vrátiť len nepoužívané.
Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.