FAQ - odpovede na vaše otázky

Otázky k objednávkam

1. Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Tovar expedujeme každý pracovný deň popoludní. Všetky objednávky na tovar skladom ktoré nám prídu do 14:00 hod., expedujeme v daný deň a budú doručené kuriérskou službou na ďalší pracovný deň. Objednávky vytvorené po 14:00 hod., alebo počas víkendu či dňa pracovného pokoja, odosielame hneď najbližší pracovný deň a budú doručené kuriérskou službou do 24 hod.

 

2. Kedy mi bude doručený tovar pri platbe bankovým prevodom?

Všetky objednávky prijaté na úhradu bankovým prevodom sú spracované po prijatí platby na naš bankový učet. Ak je banka, z ktorej posielate úhradu objednávky Slovenská Sporiteľňa, platba je pripísaná na náš bankový účet ihneď. Pokiaľ ste platbu zrealizovali v priebehu pracovného dňa najneskôr do 14:00 hod., tovar ihneď posielame a doručenie bude nasledujúci pracovný deň. Ak je banka, z ktorej posielate úhradu objednávky iná ako Slovenská Sporiteľňa, alebo ste zo Sporiteľne poslali úhradu po 14:00 hod., vaša platba bude spracovaná až nasledujúci pracovný deň. Následne bude objednávka expedovaná do 14:00 hod. a ďalší pracovný deň bude doručená.

 

3. Potrebujem mať tovar doma čo najskôr, ako mám postupovať pri objedávke?

Aby bola Vaša objednávka vybavená a doručená najskôr ako sa dá - t.j. hneď na ďalší prac. deň, vytvorte Vašu objednávku počas pracovného dňa najneskôr do 14:00 hod. na platbu dobierkou. Ak máte bankový účet v Slovenskej Sporiteľni môžte si zadať aj úhradu objednávky na bankový prevod vopred.

 

4. Môžem objednávku zmeniť, alebo zrušiť?

Samozrejme, objednávku môžete zmeniť, alebo zrušiť zaslaním e-mailu na našu adresu info@tlakomeryomron.sk, alebo telefonicky na čísle 0917/951609. Objednávku však dokážeme zmeniť iba pred jej odoslaním, resp. prevzatím kuriérskou službou, tj. do 14:00 hod. daného pracovného dňa (príp. ak bola objednávka vytvorená po tomto čase, počas víkendu či dňa pracovného pokoja, do 14:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa).

 

5. Dá sa tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužial nie. Snažíme sa, aby nami ponúkané ceny výrobkov boli čo najnižšie. Predávame preto výlučne formou internetového obchodu. Neprevádzkujeme kamennú predajňu ani výdajňu.

 

6. Koľko stojí poštovné?

Poštovné účtujeme podľa spôsobu platby. Pri objednávkach na platbu prevodným príkazom vopred účtujeme poštovné vo výške 3,20 eur. Pri platbe na dobierku činí poštovné 3,90 eur. Žiadne iné poplatky, ako balné a pod. neúčtujeme.

 

7. Akým spôsobom môžem za objednaný tovar zaplatiť?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť dobierkou - čiže v hotovosti, alebo platobnou kartou kuriérovi pri preberaní zásielky, alebo bankovým prevodom vopred.

 

8. Budete ma kontaktovať pred doručením zásielky?

Samozrejme, budeme vás informovať o odoslaní objednávky e-mailovou správou. Následne vás bude kontaktovať prostredníctvom e-mailu a SMS správy kuriérska služba, ktorá vašu zásielku doručuje. Taktiež priamo kuriér by vás mal pred samotným doručením zásielky telefonicky kontaktovať.

 

9. Prečo nemám žiadne potvrdenie o vytvorení objednávky?

Potvrdenie objednávky vám príde automaticky po jej odoslaní. Ak sa tak nestalo, pravdepodobne bude preklep v zadanej e-mailovej adrese vo vašej objednávke. Ak sa chcete uistit či je s vašou objednávkou všetko v poriadku, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na info@tlakomeryomron.sk alebo telefonicky 0917/951609.V niektorých prípadoch sa stáva, že informácia je prijatá vo vašej e-mailovej pošte v priečinku SPAM.

 

10. Prečo mi stále nebola zásielka doručená, aj keď mám v e-mailovej komunikácii informáciu o odoslaní zásielky pred niekoľkými dňami?

Pri objednávke na dobierku - je možné, že vo vašich údajoch na prepravu zásielky je preklep (napr. v telefónnom čísle) a prepravca má problém sa s vami skontaktovať. Skontrolujte všetky údaje zadané v objednávke a v prípade, že ste objavili chybu, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom na info@tlakomeryomron.sk alebo telefonicky 0917/951609. Pri platbe bankovým prevodom vopred - je možné, že vaša platba nebola zrealizovaná. Skontrolujte si odoslané platby na vašom bankovom účte. Ak ste platbu riadne odoslali a zásielka stále nechodí, postupujte podľa predchádzajúceho odstavca ohľadom objednávky na dobierku.

 

11. Posielate tovar aj do zahraničia?

Tovar prostredníctvom internetového obchodu zasielame iba v rámci SR. Ak si prajete zásielku poslať do zahraničia, kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@tlakomeryomron.sk, alebo telefonicky na čísle 0917/951609. Budeme vás informovať o výške poštovného podľa vami požadovanej adresy dodania v zahraničí.
 

Otázky k produktom

 

1. Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba OMRON je 36 mesiacov na tlakomery (len prístroj), inhalátory, EKG, teplomery, váhy a tukomery, neurostimulátory. Záručná doba 24 mesiacov je na krokomery, manžety, príslušenstvo a ostatný sortiment.

 

2. Dostanem k tovaru záručný list?

V každej zásielke je priložená faktúra, ktorá Vám slúži ako záručný list.

 

3. Fučí mi manžeta k tlakomeru. Dá sa opraviť?

Nie, manžety sa neopravujú. V prípade výrobnej vady počas záručnej doby (2 roky) sa manžeta vymení za nový kus. Po záruke je nutné zakúpiť si novú manžetu.

 

4. Pokazil sa mi prístroj Omron. Ako mám postupovať?

Ak ste prešli sekciu "riešenie chýb" v návode na použitie a prístroj stále nefunguje, bude potrebné ho zaslať do servisu. Ak je prístroj v záruke, je potrebné ho reklamovať v predajni kde ste ho zakúpili. Ak ste zakúpili prístroj v našom internetovom obchode, zašlite ho prosím s kompletným príslušenstvom, kópiou faktúry, popisom závady a vašou spiatočnou adresou na našu adresu Euronext s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava. Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom možnom termíne. Ak je prístroj po záruke, je potrebné kontaktovať priamo autorizovaný servis Omron pre SR - Celimed s.r.o., Rybničná 36H, 83106 Bratislava, tel. 02/44871457, servis@celimed.sk

 

5. Môžem používať tlakomer s pripojením na adaptér a zároveň v ňom mať aj batérie?

Áno, môžte používať tlakomer súčasne s baterkami aj adaptérom.Tlakomer si primárne berie energiu z adaptéra a batérie slúžia na udržanie dát v pamäti pri odpojení adaptéra z elektrickej siete.

 

6. Je súčasťou tlakomeru aj manžeta alebo ju musím samostatne dokúpiť?

Každý tlakomer má v balení od výrobcu manžetu. Nie je nutné ju samostatne dokupovať. Veľkosť a typ manžety v balení je uvedený v popise jednotlivých prístrojov.

 

7. Má tlakomer Omron M3 s predĺženou manžetou naozaj v balení predĺženú manžetu?

Áno, každý tlakomer Omron M3 s predĺženou manžetou má v balení manžetu na obvod paže 22 - 42 cm. Pôvodný model tlakomeru Omron M3 so štandartnou manžetou v balení sa od roku 2014 nevyrába.

 

8. Aký je rozdiel medzi tlakomerom M6 Comfort a M6 AC?

Prístroje tlakomerov Omron M6 Comfort a M6 AC majú rovnaké funkcie. Rozdiel je vo farebnom prevedení a v type priloženej manžety.

 

9. Je nutné k inhalátoru ešte niečo navyše dokúpiť, aby bol pripravený na použitie?

Nie, pred prvým použitím nie je nutné nič navyše dokupovať. V balení každého inhalátora je všetko potrebné na uvedenie prístroja do prevádzky.

 

10. Čo mám robiť ak inhalátor neparí tak výdatne ako keď bol nový, prípadne vyskakuje hadička z prístroja?

Pravdepodobne je nádobka na liečivo zanesená zvyškami inhalačnej látky. Prečistite nádobku kys. citrónovou alebo octom, potom riadne prepláchnite. Z hygienického dôvodu výrobca odporúča výmenu nádobky na liečivo 1x za rok.