Reklamácie

Máte otázku k reklamácii alebo vráteniu tovaru?

Reklamácie

Reklamácie v rámci záručnej doby:

Záruka:

  • 5 rokov - tlakomery OMRON zakúpené po 1.2.2024 (len prístroj)
  • 5 rokov  - tlakomery OMRON M3, M3 Comfort, M4 Intelli IT, M6 Comfort, M7 Intelli IT, EVOLV, Complete, RS4, RS7 Intelli IT, zakúpené po 1.6.2023 (len prístroj)
  • 3 roky - ostatné tlakomery (len prístroj), inhalátory, teplomery, váhy s tukomerom, neurostimulátory
  • 2 roky - krokomery, váhy bez tukomeru, manžety, ostatné príslušenstvo 

Ak ste tovar zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a máte ho v záručnej dobe, zašlite ho kompletný aj s príslušenstvom, spolu s kópiou dokladu o nákupe (faktúra) a stručným popisom závady na adresu servisu Omron - CELIMED s.r.o, Pri Majeri 22, 831 06 Bratislava. Prípadne na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava. Vaša reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase.  Opravený alebo vymenený tovar Vám bude zaslaný  kuriérom priamo zo servisu Omron späť na vašu adresu.

Ak ste tovar nezakúpili v internetovom obchode tlakomeryomron.sk, s reklamáciou v rámci záručnej doby, sa prosím obráťte na predajcu, od ktorého ste tovar kúpili. 

Reklamácie po uplynutí záručnej doby:

Ak máte starší prístroj OMRON a potrebujete ho dať opraviť alebo preskúšať jeho presnosť, obráťte sa prosím priamo na autorizovaný servis OMRON. Napr. v Bratislave na ulici Pri Majeri 22 (tel. 02/44871457, servis@celimed.sk).


Najčastejšie problémy

Chybná manžeta od tlakomeru

Ak máte prasknutú manžetu od tlakomeru (uniká z nej vzduch a tlakomer nedokáže odmerať krvný tlak), je potrebné danú manžetu vymeniť za novú. Vzhľadom na vysoký tlak v manžete sa bohužiaľ manžety zalepiť, alebo inak opraviť nedajú. V rámci 2-ročnej záručnej lehoty postupujte prosím podľa informácií vyššie. Ak máte manžetu už po záruke, novú si môžete vybrať z nášho kompletného sortimentu náhradných manžiet OMRON

Inhalátor neparí tak výdatne ako keď bol nový, prípadne vyskakuje hadička z prístroja

Nádobka na liečivo je pravdepodobne zanesená zvyškami inhalačnej látky. Prečistite nádobku kys. citrónovou alebo octom, potom riadne prepláchnite. Z hygienického dôvodu výrobca odporúča výmenu nádobky na liečivo 1x za rok.
 

Vrátenie tovaru v zákonom stanovenej lehote (odstúpenie od zmluvy)

Ak s výrobkom nie ste spokojní, môžte tovar bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 14 dní od jeho prevzatia. Kompletný a nepoškodený tovar pošlite späť na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislavaspolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, kde okrem iného uvediete vaše číslo účtu pre vrátenie platby. Ak ste za tovar platili online kartou priamo na našej stránke, platba vám bude vrátená späť na kartu. Platbu poukážeme obratom po prijatí vráteného tovaru, alebo najneskôr do 14 dní.  

Inhalátory, teplomery a neurostimulátory je z hygienického dôvodu možné vrátiť len nepoužívané.

 

Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.